Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
oficjalny blogasek zespołu kpwm2



Strona Główna
Ksiega Gości
Dodaj do Księgi


Było tu 7549 osób


A r c h i w u m

2006
Listopad
Wrzesień
Sierpień



L i n k i

mój ofcjalny blog
blog zespołu the volt



U l u b i e n i




O m n i e


Dodaj do Ulubionych

hej jestem patrycja ,peti mam 13 lat i załozyłam zespół kpwm2 w tamtym roku a dołączyła do niego weronika ,niki ma ona 14 lat






| Lay&html by kasika |








siemka jestem peti pewnie mnie jeszcze nei znacie ale poznacie

no wiec ta mam 13 latek ide teraz do 1 .gim kocham spiewac mam bloga na onecie i maylogu ale ten jest lepszy i bedzie :)no to czekam na początkujące komcie

peti i niki z kpwm2 23/08/2006 09:35:42 [komentarzy 2] Komentuj

zapomniałam kochani o jednym

Tekst pogrubionynasza pełna nazwa brzmi Kociaki pełne wiary,milosci lae oficjalnie jest skrót

peti i niki z kpwm2 23/08/2006 09:50:25 [komentarzy 2] Komentuj

siemka widze że są juz dwa komcie:)

dobre to i na poczatek czekam sobie na weronike bo miała przyjsc na próbe i cos nie przychodzi?zadzwonie zaraz do niej a wy co porabaicie ja se czekam na kmcie na opinie i wogóle i sie chyba nie doczekma zdążą porwac mnie kosmici jak tu sie pojawi komentarz dobra papa i czekam na komcie

peti i niki z kpwm2 24/08/2006 15:13:56 [komentarzy 0] Komentuj

hej nudzi mi sie wiec sie opisze

imie:patrycja
nazwisko:po tatusiu
lat:13
wzrost:metr 64
waga:58
kolor oczu:niebieski
marzenia sie spełniają:piosenkarstwo ,wokalistka rocowa
hobby:spiewanie,zbieranie plakatów ,pisanie piosenek
opis siebie:jestem fajną zabwną dziewczyną:)ide teraz do pierwszej gimnazjum:) dobra narazie koniec opisu a ota moja fotka no to pa

peti i niki z kpwm2 24/08/2006 15:34:24 [komentarzy 2] Komentuj

siemka kochani

widze ze komci nie ma ale to co jak widzicie jest nowy avatar zrobiła go moja kochana kolezanka ania,koralik bardzo ci dziekuje jest zajbisty:*a ja teraz ni cnei porabiam zarz jade do znajomych mych rodziców

peti i niki z kpwm2 30/08/2006 17:22:01 [komentarzy 0] Komentuj

hej jak widzicie jest nowy avek zrobiłam go sama:D

mi sie oczywiscie podba nie no zartuje zrobiła go moja kochana kolezanka ania,koralik za co jej dzikuje i jak byscie wiedzieli jakos strone gdzie sie szablony robi to napiszcie mi w komciu albo jak sie avki robi:")kocham cie przemus pozdro dla wszystkich i dla mych przyjaciólke koffanych kasi,werki,i olimpi:*

peti i niki z kpwm2 1/09/2006 17:04:26 [komentarzy 0] Komentuj

hej bardzo dawno tu nie pisałam trochę zaniedbałam tego bloga

co porabiacie bo ja siedze i się nudzę nikt komci nie pisze szkoda no ale dawno tu notki nie było pewnie dlatego że zajmuje sie tym na onecie www.kpwm2.blog.onet.pl no to ja koncze to była taka krótka informacyjna notka a dam wam kilka obrazków no no to pa

peti i niki z kpwm2 6/11/2006 11:52:32 [komentarzy 0] Komentuj






| Lay&html by kasika powered by blog4u.pl |